úterý 9. srpna 2016

Perličky z Eurogymu 2016

„Výsměch Terce"

díl druhý

Po minulé zkušenosti, když šla Terka do sprchy, tak se Naty radši sebrala, zamkla Terku v chatce, jen tak pro jistotu kdyby se ozvali z Dobřan. A šla se projít k molu. Po 20 minutách, když se vrátila, tak Terka v poklidu seděla na posteli a chatovala s neznámým. A Naty řekla ,, Teď mi psal Aleš, že mu prý nechceš nechceš otevřít.“ Po 10 minutách Aleš přišel a Terka na něj hned ve dveřích vychrlila ,, Promiň já byla ve sprše tak jsem ti nemohla otevřít:“ A Aleš překvapeně s vyvalenýma očima a výrazem ,, Já jsem snad za tebou měl přijít do sprchy?“ řekl ,, Ale já jsem tady vůbec nebyl!“ V tu chvíli se Naty začala tlemit a smíchy válet po posteli. Samozřejmě Terka i Aleš nechápali a tak se oba začali pro jistotu smát, aby to nevypadalo divně a pak Terka zakřičela ,, No Natálie ty jsi si ze mě udělal jako p*del?“

2 komentáře:

  1. Vidím, že jsi s blogem na začátku, tak ti dám pár tipů. V tom, o čem píšeš, budeš jedna z mála. Máš svůj styl vyjadřování, to beru. Jen bych zkusila psát v odstavcích, jako bys psala příběh. Kouknout na pravidla psaní přímé řeči. Jo a zkus se do těch vět trochu vžít, dát do toho emoce. Takhle to působí tak, že sis sedla a sepsala všechny myšlenky, je to hrozně rozházené a takové „jednoduché“. Ber to jako rady, časem na to přijdeš :)

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme moc za rady,určitě se budeme naše články snažit vylepšovat.

      Vymazat